Friday, July 29, 2011

CD AHMAD'S DREAM memurtadkan orang ISLAM!







AWAS!!!!! 

Pemberian CD percuma yang bertajuk AHMAD'S DREAM 
motifnya untuk memurtadkan orang melayu ISLAM!!!! 
Watak lakonan oleh orang melayu yang berjaya dimurtadkan....

Sebarkan kalau sayangkan ISLAM!!! 

Bahayanya kartun POKEMON...
bermaksud' SAYA YAHUDI'.....
PIKACHU bermaksud ' JADILAH ORANG YAHUDI'....
CHARMANDER bermaksud '
ALLAH ITU LEMAH'....(NAUZUBILLAH)...

Jadi​ tolong sebarkan kepada semua umat islam..
kalau rasa iman tak kuat dan mudah goyang

JANGAN NONTON VIDEO INI



9 comments:

nama saya SYAWAL FITRAH said...

nauzubillah~

Azie Azman said...

bila awak dah letak video tu dekat sini saya rasa nak tengok pulak..
tapi awak kata jangan..
cane ni? huhu

rasa ingin tahu itu tinggi sekarang ;)

Anonymous said...

boleh sy tahu mane dpt pasal info nih.. tq..

Anonymous said...

ya allah,jgn sampai ade yg lain terjebak dgn isu murtadin ni!

Amy Amira said...

maaf akak,sy ade share blog akak ni di entri sy,hu3 maaf ye :) sy x nak org2 islam kat luar sana terpengaruh dgn cd ni :)

wardahqin said...

ya Allah! sungguh sakai ahmad tuh..
*kan dah kena pekena ngan ayat aq*
:)

Anonymous said...

Punyalah lurus bendul dorang tu.. Ada ke korban mepapui nabi isa? Ntah ada ntah tidak.. Punyalah.. Dahlah acting salah2.. Ada hati nak tipu orang.. Isy.. Geram!!

Neezhom said...

Assalaamu'alaikum. Kesian sungguh lah pendakyah2 Kristian dalam video dan yg terlibat dengannya. Sudah kehabisan HUJJAH, lakonan PUTAR BELIT pula mereka buat ya.

Semoga mereka2 yang menggunakan akal fikiran tidak terpengaruh dengannya. :)

azlanRahim said...

trnyata..dripd vedio ni..pendkyah2 kristian sudh lama brtapak di dalam org2 melayu..sdg mgembangkan lg agenda jahat mereka..wanauzubillah..

.


.

.