Sunday, July 17, 2011

mana adap ketimuran kita??? Apa yang berlaku jika anda memakai jersey MU di Liverpool Asia Tour 2011 @ Malaysia



p/s::  dgr kata This guy provoked liverpool fans first by keep showing off his MU jersey. He keep showing and kissing MU badges all the way up to his seat, then raises both his hands and started screaming ...tu yg penyokong livepool marah sgt tu huhuhuhuhuhu.....apa2 p0n xyahlah sampai kena londehkan/ buka  baju...rasa mcm kurang sopan jew...len kali  suwuh jew dia out terus dr studium tu.. benda ni macamnak menjatuhkan maruah org je..kita kan 1 malaysia buat apa nak gadoh2 semata2 kerana bola sepak... tengok sekarang dah masuk u tube...1 dunia dapat tgk.. last2... nama malaysia jugak yg naik..s0, mana adap ketimuran kita yg terkenal ngan peribadi yg mulia n sopan...renung2 kan...

8 comments:

Nabiel said...

alahai..bnda mcm nie pn smpi nk swuh bkak baju?kn dekat mlysia nie?mybe dia rkyat mlysia yg mmg nk skong mlysia..so let it be laa..

tpi bdk nie pn 1,dh tau smua pnyokong liverpool..nk tnjuk2 MU pnye jersi yea..mmg la sakit ati depa tuh..hehehe

ekmal said...

smlm dlm tren otw nk g bukit jalil ad sorg fan Man United dh kene basuh dgn fan Liverpool, dlm tren dh kene basuh,haha..btw biasa la, Man United 19th EPL Champion, sape yg x bangga

p/s: smlm dh nk pki jersi Man United :P

http://ikhmalyusoff.blogspot.com/2011/07/malaysia-liverpool-dan-safee-sali.html

just Call me.....Z said...

xpe la..dorg ni..mcm tu pun smpai nk bkak2 baju ke..(,")...ape da..mnat stkat mnat je la..xkn la smpai mnjatuhkan maruah kaum sndri...hmmmm

just Call me.....Z said...

ape da....mcm ni pun smpai nk bkk2 baju..xde smngat 1 mlysia lnsung...da la mlibatkn mruah mlysia..(,"")

just Call me.....Z said...

ape da,smpai nk bkk2 baju...smpai mcm ni ke..da la mlibatkan maruah mlysia..hmmm,,xde smngat 1 mlysia langsung...ni baru bab bola,,lau bab lain..lg la truk agknye..(,"")

Elih Japahar said...

Kalau nak bangga dgn MU pun biarlah bertempat..MU ni rival sgt dgn Liverpool,sbb tu kena basuh dgn Fan Liverpool br dorang sedar skit..go go go chelsea! haha

Anonymous said...

ape benda ni,sbnar yg sokong luar tu lagi x btol...mmg la sokong fan,masalahnye skang fan korang tu lawan negara kita..mana lagi penting???fan ke negara...pikir la skit...jgn fanatik sngt dgn orang luar...sokong la orang kita sendiri...klu x, mcm mana nak maju

Adzrien Shoppe said...

patut le... sendiri cari penyakit le ni. tapi kesian le kan. pengajaran buat dia.

.


.

.