Friday, September 16, 2011

Awal Ashaari terkilan dengan makian Zarina Anjoulie Lavocah

sebelum cek nak ZZZZZZZZzzzzzz i mean tid0, cek nak tulis satu cerita nie...Panas...panas.. tapi panas lagi api neraka huhuhuhu... okeyla, straight to da point.. sapa tak kenal dengan Awal Ashaari, ala  pengacara fuhh tu di TV3 dengar kata dia di maki habis-habisan oleh zarina, ala yang belakon dalam cerita anak pontianak tu ( artis yang penuh dengan kontoversi dan seksi hahaha) 

u all ni, kenai ke tak... ??
ke saja2 wat tak kenai??? kalau tak kenai
tengokla  gambar mereka ni, s0 kenai x lagi??:

hah, tak kenai lagi??? jom kita zoom pic dia orang..

  • ni Awal Ashaari....




  •  Zarina Anjoulie Lavocah


sebelum cerita panjang lebar kita tengok dulu apa si zarina ni tulis kat twitter dia...




jom kita baca, apa pulak si Awal komen =)




“Sejujurnya saya tidak mengenali siapa dia (Zarina) dan tidak pernah bertemunya di mana-mana majlis hiburan sebelum ini. Sebab itu saya tidak faham mengapa dia memburuk-burukkan saya di laman Twitter miliknya,” kata Awal ketika ditemui pada majlis pelancaran drama “Cuak” di sini, Selasa.


Zarina dikatakan mengeluarkan kata-kata kurang enak terhadap Awal apabila mengaitkan penahanan pengacara lelaki itu oleh pihak polis dengan Scha Al-Yahya di sebuah kelab hiburan tidak lama dulu.



“Saya sudah tengok kembali lima episod program itu tetapi tiada satu episod pun yang mengaitkannya. Malah saya turut bertanyakan pihak penerbit mengenai hal berkenaan dan mereka juga terkejut,”



Zarina mungkin bertindak sedemikian kerana ingin mencari publisiti murahan selain berusaha mendapat perhatian ramai.



Sebagai artis yang sudah lama berkecimpung dalam dunia seni, Awal menjelaskan dia enggan melayan perkara remeh seperti itu.



“Saya tidak mengenali dia (Zarina) dan tidak pasti apakah sebenarnya isu dia terhadap saya. Jadi saya rasa saya tidak perlu layan dan cari gaduh dengan sesiapa,”




p/s: tak pahamlah dengan artis2 nie... tak habis-habis nak cari glamour... glamour tu bukan bawa mati pon...





No comments:

Blog Archive

.