Wednesday, January 4, 2012

Tidak benar, Nur Amalina masih cemerlang di UK.

sebelum ni pihak mahligai ada story pasai  Facebook Profile Amalina Che Bakri, Pelajar Cemerlang SPM 2004  yang kelihatan seperti sudah hilang budaya ketimuran. selanjutnya baca disini..


tadi masa duk layan Facebook, tersempak pulak dengan satu entri, tajuknya mengenai Tidak benar, Nur Amalina masih cemerlang di UK..(kita bukan soal pasal akedemik dia kan?? kita soal pasal tuttt..hehehe) Entri ini  ditulis oleh satu blog http://mynewshub.my .. saya pun baca punya baca, sampai satu part ni.. terkejut jugaklah ngan statment mak budak ni..

“Pakaian yang dipakai Amalina dibeli saya sendiri, manakala gambar terbabit dirakam ketika kami bersama melancong ke Paris untuk bercuti pada Ogos 2009.

“Sebenarnya, gambar yang disiarkan itu gambar lama yang bersifat peribadi. Saya mengenali setiap rakannya yang turut berada dalam gambar itu,” jelas ibu Nur Amalina memperbetulkan keadaan.


Pakaian yang dipakai Amalina Che Bakri, dibeli oleh maknya
mak dia yang belikan pakaian dia..huh terbaikk lah mak.. susah ooo nak dapat mak sporting mcm ni huhuhu... kalau saya pakai suar pendek, confom  kena ngomel dengan mak sampai 24 jam, ni pulak baju sendat dan melekat huhuhu...

( uishh apa ni, tak baikla perli2 org huhuhu..... i'm sorry.. tak sengaja.. ^_^ hehe )

# Nyibukk jerlah korang ni... Lantak dia lahhh  nak buat apa, bukan kacau duit kau org pun , mak dia yang belikan dia baju tu hehe..


# janji tanggungjawab kita dah selesai.. Nasihat sudah, tegur pun sudah. So , terpulang lah pada diri dIA sendiri kan...


#  Tepi kain dalam negara  tak terjaga, sibuk nak jaga tepi kain org luar negara hehehe..





No comments:

Blog Archive

.