Wanita yang mendera bayi, di penjara selama 18 bulan pada tahun 2011

Sedih lah, bila  tengok bayi yang di dera atau di buang ke dalam tong sampah, mereka yang terlibat tak  rasa bersalah ke??? Apalah perasaan mereka, bila memukul atau membuang bayi-bayi tersebut.. kemana hilangnya perasaan kasih sayang dan simpati terhadap bayi2 yang comel ini???? kenapa nak abaikan anugerah yang di kurniakan Allah S.W.T kepada kita???? bukan kah itu satu amanah yang perlu kita jaga dan kita belai??? baby ni masih kecil, dan dia tidak mampu berfikir seperti yang kita fikir... sebab tu pentingnya iman dalam diri seseorang. Iman dan ujian itu didatangkan untuk mengajar kita erti sabar..  wahai ibu-ibu yang berada di luar sana, bersabarlah dengan kerenah anak2 mu, kerana mereka masih kecil.. kalau nak menghukum anak-anak, memukul dengan teruk itu bukan jalan penyelesaiannya ... 

[ Ini gambar budak yang di dera dalam video tadi  ]


GAMBAR DI BAWAH INI STATUS YANG DI POST OLEH PDRM,
BERKAITAN DENGAN VIDEO BABY TERSEBUT

KENYATAAN 1::::
KENYATAAN 2:::


[klik gambar, kalau nak tengok dengan jelas]



## ADOIIIIII...saya pun tak pasti yang mana cerita benar...  ada yang kata " wanita tersebut ibu kepada baby ni ".. ada jugak yang kata wanita ni pengasuh indonesia yang berumur 19 tahun... pening jugak lah dengan info yang di perolehi..... Tapi kes nie memey menyakitkan hati.. EEEeeeee geram... rasa mcm nak tumbuk2 je perempuan tu sebab tak ada  sifat perikemanusiaan, dengan baby pun nak bertindak ganas....


Video Wanita Pukul Bayi, Klik Di sini

1 comment:

Syan_Neesa said...

18 bulan jer? knapa x sebat jer mak dia tu, biar dia rsa sama mcm yg dia wat dkt anak dia tu, xde hati perut langsung! geram nengok nya >.< grrrrr!

Sponser :

sem0ga Allah merahmati anda...TQ

.

.