Dia Pilihan di Hati...

Wah tajuk macam dah jumpa Bakal Suami jer kan... Tapi, bukan itu yang ingin di ceritakan... cerita harini pasai satu tempat yang cantik, menarik, tetarik dan memang Dbomm.... Nak tahu tak, di masa lokasi kali ni??Okey nama lokasi kali ni ialah Telok Bayu yang terletak di Kampung Bukit kecil Sg Petani Kedah.  Kenapa saya pilih tempat ni??? Okey meh nak tunjuk gamabar dulu......














Ni Restoran Terapung

Ramai tau orang memancing di sini

Chalate terapung pun ada

Tudiaa ikan dah keluaq dah huhuuuu...


Boleh tengok ikan belacak dan ketam, time ayaq surut

Boleh tengok matahari terbenam

Boleh Lepak2 sambil hirup udara nyaman




Boleh ronda2 naik Bot ( Tapi kena sewa la)


# Hah, Apa mcam best tak??? rasanya uolls dah dapatkan jawapan kenapa tempat ni menjadi pilihan di hati???? Okey, Kalau best Jemput lah mai jalan2 kat sini... Mesti uolls rasa enjoy dan tenang.... Kepada kaki pancing, meh lah cuba tempat baru ni... kita pakat ramai2 bermalam di chalet terapung....


No comments:

Sponser :

sem0ga Allah merahmati anda...TQ

.

.