Bukan Sekadar BerК∂ω∂Ν...

Kata mak,
К∂ω∂Ν tu ibarat lebah,  habis madu sepah dibuang...



kata abah,
К∂ω∂Ν tu umpama bunga ros, dipandang cantik dipegang sakit..

kata atuk,
К∂ω∂Ν tu seperti air, terus mengalir..

kata nenek,

К∂ω∂Ν tu bak bulan,  dipuja & disanjung tp nun jauh di sana..

kate sedare,

К∂ω∂Ν tu mcm makanan,  kawan makan kawan!!

kata abang,

К∂ω∂Ν tu seperti lembu,  mengikut saje ape dikata..

kata kakak,

К∂ω∂Ν tu tak ubah macam durian, bau je busuk tp sedap dimakan..

kata adik,

К∂ω∂Ν tu macam biskut,  sekejap ade sekejap ✗de..


kata aku,

К∂ω∂Ν tu ✗ kisahlah camner.. walaupun dia IBARAT LEBAH, UMPAMA BUNGA ROS, SEPERTI AIR, BAK BULAN, SEPERTI LEMBU, TAK UBAH MACAM DURIAN & MACAM BISKUT !!!

Dia tetap К∂ω∂Ν.. tau ✗ sebab ape??? Sekali aku dah К∂ω∂Ν ngan dia selamanye dia ttp К∂ω∂Ν aku.. itu cara aku berК∂ω∂Ν..!! Walaupun kita mempunyai kekasih, tapi teman tetap paling setia. Walaupun kita punyai harta yg byk, К∂ω∂Ν tetap paling berharga.

1 comment:

sha dhira said...

sayang my lappy jugak. hehe

Sponser :

sem0ga Allah merahmati anda...TQ

.

.