Kisah Ini bermula pada, Petang Tadi....

(Sekadar Gambar Hiasan)


Tadi Masa kami di area Sunshine Square, Pulau Pinang .. Kami kelihatan seorang Pakcik Tua sedang mengutip kotak, kesian sebab kotak-kotak dia, habis terjatuh bertaburan di atas jalan raya ( Sedih rasa, bila tengok pakcik tu nak angkat kotak pon dah tak larat)... 

Nak di pendek kan cerita, Tanpa fikir panjang.... Saya terus parkingkan kereta  di sebelah tepi  ( Masa tu, memang niat untuk tolong pakcik tersebut).. Sebaik saja saya hentikan kereta di sebelah tepi... Ada 2 orang sahabat saya, terus buka pintu kereta dan  bergegas lari, untuk tolong pakcik tersebut... (tak sangka, Apa yang mereka fikir, sama seperti yg saya fikir iaitu nak tolong pakcik tersebut)

# Masa tu saya dpt rasa bahawa Mereka ber2 , memang Awsome Sangat2... ♥ ♥  
(kalau anda rasa kawan saya Awsome, Apa lagi Like lah banyak2 utk mereka berdua : )



1 comment:

Syan_Neesa said...

ada masa nnt, ble lah join segmen #1 saya,

http://syanpunyabelog.blogspot.com/2013/05/segmen-1-by-syanpunyabelog-saya-nak.html

Sponser :

sem0ga Allah merahmati anda...TQ

.

.