Wednesday, May 22, 2013

Kisah Ini bermula pada, Petang Tadi....

(Sekadar Gambar Hiasan)


Tadi Masa kami di area Sunshine Square, Pulau Pinang .. Kami kelihatan seorang Pakcik Tua sedang mengutip kotak, kesian sebab kotak-kotak dia, habis terjatuh bertaburan di atas jalan raya ( Sedih rasa, bila tengok pakcik tu nak angkat kotak pon dah tak larat)... 

Nak di pendek kan cerita, Tanpa fikir panjang.... Saya terus parkingkan kereta  di sebelah tepi  ( Masa tu, memang niat untuk tolong pakcik tersebut).. Sebaik saja saya hentikan kereta di sebelah tepi... Ada 2 orang sahabat saya, terus buka pintu kereta dan  bergegas lari, untuk tolong pakcik tersebut... (tak sangka, Apa yang mereka fikir, sama seperti yg saya fikir iaitu nak tolong pakcik tersebut)

# Masa tu saya dpt rasa bahawa Mereka ber2 , memang Awsome Sangat2... ♥ ♥  
(kalau anda rasa kawan saya Awsome, Apa lagi Like lah banyak2 utk mereka berdua : )



No comments:

.