Tuesday, June 4, 2013

Berita Gembira untuk peminat Runing Man..


Kalau hampa semua nak tau My Bff,  minat gila2 dengan rancangan Running Man... Maunya tak gila, dalam laptop dia tu penuh dengan Variety Show Running Man. Biarpun Variety Show Running Man ada beratus2 episode tapi dia tak pernah rasa bosan untuk download. Huh, begitulah hebatnya tendangan Running Man  pada masyarakat2 seluruh dunia.. 

Okey kita lupakan sekejap cerita pasal BFF saya.. Sekarang Saya nak sampaikan satu pekara... Yang sudah tahu tu sila duduk diam2..  Kalau yang belum tahu, meh nak bagi tahu... Kalau nak tau September Ini Running Man nak datang Malaysia!! Wahhhh best dak? Best dak? tudiaaa senyum sampai ke telinga.... Sabar dulu cik jah.. tu baru separuh cerita, ada lagi separuh cerita... cerita yang separuh tu adalah berita yang di sampaikan ini belum sahih lagi, sebab belum diumumkan secara rasmi. 

  ohartis-running-man-2013

Apapun kehadiran mereka di Malaysia bukanlah untuk merakamkan salah satu episod baru untuk siri Running Man tetapi sekadar untuk BERTEMU PEMINAT mereka di Malaysia! Itu pun dah cukup awesome bukan?! Tapi sedikit mengecewakan apabila produksi mereka telah mengesahkan ketidakhadiran Song Ji Hyo kerana jadualnya yang padat. (petikan ini dari ohartis.com)

No comments:

.