Apa Maksud Mimpi Jatuh dari tempat yang tinggi??


kenapa nie asyik mimpi jatuh dr bukit, dan bangunan jer ni....
yang peliknya bila terjaga dari tidur rasa sakit tu ada lg,
yang klakar pulak, jatuh bangunan tingkat tinggi.. 
tapi tak mati p0n, siap b0leh bangun lagi..huhhuhu

## nie mesti keja setan, x ley tengok org senang sikit hehehehe LOL


tadi sy sempat jugak, teng0k maksud mimpi jatuh nie::
j0m baca sama2 ( skadar suka2)


Bermimpi jatuh dari gunung. 

Artinya, pertanda kurang baik atau berbahaya bagi kita.


Bermimpi jatuh dari bukit atau tanah yang tinggi. 

Artinya, jika kita belum memiliki jodoh, kita akan segera mendapatkannya. 
( Mendapatkannya...yahuuuu tu yg nak dgr tu... siapalah j0d0hku agaknya hehe)


Bermimpi naik apa saja, tetapi setelah sampai di atas kita terjatuh. 
Pertanda agar berhati-hati karena akan dipecat dari pekerjaan dengan tidakhormat.



Bermimpi jatuh dari tangga. 

Artinya, keberuntungan dalam perniagaan akan tertunda atau akan ada kepercayaan yang hilang.


Bermimpi jatuh dari tempat yang sangat tinggi.  Artinya, masa kejayaan akan segera lenyap.
( Mintak simpang malaikat 44, sy xnak kejayaan sy lenyap.. tp klu sy yg lenyap takpa, saya redha)



Bermimpi jatuh ke dalam selokan. Artinya, akan memperoleh nama jelek.



Bermimpi jatuh menimpa sesuatu. Artinya, akan ada kabar penting.



Bermimpi jatuh ke dalam kolam atau dari atas tempat tidur. Merupakan peringatan agar kita berhati-hati dalam hal pekerjaan.



 
 


6 comments:

Anonymous said...

Satu je nasihat, sila g berubat kat pusat perubatan islam. Ie, darussyifa'

Anonymous said...

ha a, jatuh tpt tinggi tanda2 gangguan.tak kira la gangguan sihir ke jin ke saka ke apa.betul tu. gi la pusat rawatan islam.check betul2.

siti said...

sy selalu mimpi jatuh tmpat tgi sehingga tersedar akibat terlampau gayat. selain itu kerap mimpi ular. selalu mimpi ular hitam dan akan kena patuk..ada sesiapa tau apa maksud nya dr segi islam

Paan 95 said...
This comment has been removed by the author.
Paan 95 said...

Mengikut pengalaman saya....ITU tanda ganguan jin...and a mungkin do dampingi jin...kalau nak lebih past I..pergilah pusat rawatan Islam yg betul...jangan tersalah pergi pusat rawatan yg menggunakan khidmat jin untuk merawat....

Eza Min said...

Mcm mana pulak kalau mimpikan orang yang kita sayang jatuh dari bukit dan kepalanya menimpa ke batu?...mohon penjelasan

Sponser :

mintak anda semua UNTUK klik KAN iklan nuffnang sy ini b0leh???? skali anda klik, anda telah MENDERMA 1sen utk SAYA.. sem0ga Allah merahmati anda...TQ