Saturday, August 20, 2011

eleh, keje nak marah je macam dia tak penah kentut?



pernah tak, 
anda ditimpa pengalaman sebigini?
semasa tengah belajar, 
tiba2 anda terbau sesuatu 
yg busuk di dalam kelas 
begitu juga dengan suasana 
di pejabat dan di dalam  lif??? 
( bau apa lagi, bau kentut ahh... 
kentut yang busuk teramat..? ) hahaha

kemudian suasana di tempat kejadian, 
mula menjadi riuh rendah.. 
takda sorg pon nak mengaku, 
malah siap main tuduh2 lagi..
hahahha betuii x???

be honestly, cek pon penah terkentut 
di depan org hehehe
serius cek cakap.. cek memang tak sengaja 
untuk melepaskan angin tersebut
tapi naseb bek tak busuk.. 
 lega rasa masa tue..
ialah xda orang dengar cek kentut
kalau x konfom kene ngejek.
hahahahahaa

u,all x payah nak belagak  ayu n macho k..
ana tahu, u all pon mesti penah 
terlepas ketut depan org kan..
nak buat macam mana dah tak sengaja
betoi dak??? 

orang yg kentut adalah orang yang sihat..
orang yang tak kentut tu maknanya tak sihat..
sapa nak sihat, sila lah kentut selalu k..
tapi janganlah kentut macam orang kat video bawah ni
melampau kot...hahahahhaa


No comments:

.


.

.